Sunday, February 6, 2011

Tahniah Untuk Uzie

Pada 31hb Januari, 2011 seorang kakitangan RISDA Manjung telah melahirkan anak. Memang biasa ler staf wanita melahirkan anak, tapi ini special sikit...Anak Kembar. Lelaki pulak tu...hahhaaa.

So, bila Uzie cal dan bagi tahu saya yang dia telah bersalin saya pun pulang ke Sitiawan pada keesokkan hari nya. Kena pulak 1hb Feb tu memang KL cuti sebab Hari Wilayah. Dalam jam 4.30pm saya dan Mrs pun sampai ke Hospital Daerah Manjung, Sitiawan. Comel anak nya...saya namakan Upin dan Ipin....hahahaha. Yang best nya berat budak2 tu boleh tahan gak. Yang abang 3.7kg dan adik plak 2.9kg ( saya tak pasti le berat sebenar nya, tapi rsasa nya macam tu lah berat nya ) So lepas ini Amrina akan sibuk ler dengan adik kembar nya itu.

Yang mana abang, yang mana adik ?

Upin n Epin

No comments:

Post a Comment