Sunday, February 6, 2011

Ucapan Terima Kasih

Saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan ribuan terima kasih kepada isteri saya Maznah, anak2 Zaiem Syafiq dan Zaiem Syamil, AA, Ekin, Nadya, Yo (Putri Melor) Cik Aini (PRD Taiping) Erma (Ipoh) dan BBIP kerna telah memberikan hadiah kepada semperna Hari Lahir saya tempuh hari, Thanks alot. Lots of suprises...

Kepada sahabat sahabat yang lain yang telah menghantar kad ucapan, SMS, ucapan dalam FB, Friendster dan Tweeter, saya juga ingin mengucapkan berbanyak banyak terima kasih. Ingatan tersebut amat berharga bagi saya.

SEMUGA ALLAH MEMBALAS BAIK BUDI ANDA SEMUA.

InsyaAllah apabila birthday kelian nanti, saya akan membalasnya. Yang bagi hadiah akan di balas dengan hadiah, yang bagi kad akan di balas dengan kad, yang hantar SMS akan dibalas dengan SMS, yang hantar menerusi FB, Friendster dan Tweet akan juga di balas....insyaallah. Cuma minta sahabat sahabat saya doakan saya agar baik kesihatan dan murah rezeki....

AMINNNNNNN...................

No comments:

Post a Comment