Monday, September 26, 2011

Jangan Salah Yang Lain... (kisah bener)

Semalam ( sunday- 25/09/2011) saya ke CIMB Bandar Tun Razak untuk bank-in cek. Biasa nya kalau saya nak bank-in cek saya akan ke CIMB Damai Perdana or Taman Courght je. Tapi mesin untuk bank in cek 'out of sevice' di kedua dua bank tersebut. So terpaksa ler pergi ke CIMB Bandar Tun Razak. Tapi bukan cerita bank yang nak saya story nie, tapi kes bro yang terover.
     Semasa saya tekan2 punat kat mesin tu, ada le kapel kat sebelah saya ni. Romantik gak or should I say over a bit...gaya2 manja gitu...hahaha. Gurl nie nk bank in cash kat mesin, so boy die tu nak tolong le. Maklum le kapel...erhmmm. So this boy pun masukkan duit tu, tapi notes tu selalu reject ... so timbul je conversation macam nie:-

Gurl: Ngapa xleh lak?
Boy:  Entah lah, I pun xtau. ( This boy tried again and again and again and still the machine reject the notes )
Gurl: Kuar lgi. Duit abg nie xstraight kot....
Boy nie dah naik again
Boy:  @#%#@ le mesin nie. Tempat lain ok jer. Teruk sangat ler mesin nie. Hampeh ( ayat tambahan saya..hehehe)
So saya pun sebagai hamba Allah yang perihatin, intai le kesebelah dengan niat nak membantu. U all know watttttt... saya pun pandang ler duit yang di pegang oleh boy tu. Balak tu nak bank in tapi ada note RM1.00 & RM5.00. Memang balak betul balak tu.... So saya pun sound le kat boy tu sambil berjalan ke pintu keluar.
Me: Ellooo bro... Mesin bank in cash mana boleh terima notes RM1 & RM5, yang leh cuma notes RM10, RM50 & RM100 jerrrrrrrrrrrrrrr. ( sambil berlalu ke pintu keluar.

Rasa nya boleh bayang kan tak muka BOY tuuuu.

No comments:

Post a Comment