Monday, April 5, 2010

Choke

CHOKE.....!!!!!!

Jumaat lepas saya pergi ke Ampang Point. Biasa nya saya akan tumpang opismate saya yang pulang ke rumah nya di Wangsa Maju. Dia drop kt Ampang Point. So saya berjalan ke Hotel D Palma utk solat jumaat. Ramai kan tak percaya yang kita boleh solat jumaat di hotel d palma. Betul tak tipu pun. Itu special nya negeri Selangor. Depa siap bagi permit buat solat jumaat kt hotel..... Dah tu ramai pulak orang yang joint sekali. Meriah...meriah.
Selepas solat saya pun ke shopping complex Ampang Point. Pergi ke satu kedai fast food ni untuk my lunch. Sambil tunggu oder siap, ada dua orang ladies di sebelah. Kira ok le gak, pakaian up todate. Muka bleh tahan, de mirip2 separa mat saleh.... Speaking English tapi ada terabur le sikit. Lagi ramai yang perhatikan mereka, lagi depa tu spaking abit louder. Tiba2 yang si pingki ni minta le kat boy belakang kaunter... " Bro, give me 2 choke"... hahahaha saya hampir tergelak. Nasib baik boleh control le kalu tidak mau terguling2 saya kat situ. Apa kejadahnya gurl ni minta choke. Hilang akal ke pe?????
Kalu saya le yang ambil oder tu dah sah nya saya akan cakap " Ok sist... open your mouth and let me put this can in your mouth till you CHOKE". Kami faham le apa yang dia minta, tapi dengan style n cakap slang inggeris yang buat kami ketawa tu. Nak minta COKE tapi sebut CHOKE. Aisayman sist.... Label dah ok tapi output..... Hampeh.
Tapi lepas itu saya makan burger pn rasa nak CHOKE.....hahahahaha.

4 comments:

  1. geli giler ek....

    ReplyDelete
  2. Mesti gurl 2 perasan yang di cakap baik punya cuma ko je yg x faham... kahkahkah
    (Rizal KL)

    ReplyDelete
  3. memang le gila... hahahah
    Rizal: long time no see.... tpi itu ler yang aku dengar pun...

    ReplyDelete
  4. Hahaha.. real funny..
    Bro, u can really make people laught...
    " U choke me "

    ReplyDelete