Wednesday, January 5, 2011

23th Anniversary....

25th Disember,2010 genap 23 tahun perkahwinan saya. Wah... 23 great years. Sebenar nya saya tak rasa pun macam 23 tahun. Rasa macam baru setahun...hahahaha. Masih fresh dalam ingatan masa akad nikah & majlis perkahwinan nya. Kemeriahan nya serta gelak ketawa nya masih belum luput dalam ingatan. Seronok memang seronok... Ucapan tahniah datang mencurah curah.. ada yang terkejut yang aku akan kahwin, ada yang sedih sebab aku mendahului mereka ( bangga2), ada yang tak percaya yang aku boleh kawin... (siut punya member)

Kalau di fikir kan aku rasa bertuah kerana aku berkahwin dengan sekali bercinta sahaja. Walaupun ada rintangan yang terpaksa aku hadapi, tapi itu bukan lah halangan, apatah lagi isteri aku sangat memahami aku ketika itu. Thanks dear......

Terbayang wajah emak... tajam merenung aku... mungkin dalam fikiran nya " kawin gak anak aku yang nakal ini...." . Jangan cakap macam tu mak., anak omak ini dah beso n mampu dah... hahahaha.

Kepada isteri ku.... THANKS ALOT FOR BEING A GREAT AND CARING WIFE, UNDERSTANDING FREN, LOVING MOTHER, GOOD LISTENER AND MOST IMPORTANT A SHOULDER THAT I CAN CRY ON.

Kepada anak2 ku.... THANKS 4 BEING A GOOD SON.

Harap2 umur kami panjang n baik kesihatan n murah rezeki.

HAPPY 23TH ANNIVERSARY................. hope to meet again in the next anniversary...

1 comment: