Tuesday, January 11, 2011

JUARA LAGU AJL25

Juara tetap juara.... itulah yang ayat yang boleh saya luahkan untuk juara AJL25... Ana Raffali, iaitu nama yang sekarang famous di kalangan peminat muzik tanah air. Tahniah Ana.. You are the best. Banyak lagu2 beliau yang saya minati saperti....Tingkap Kaca, Hujan Bunga di Kuala Lumpur, Bila Berpacaran and for sure "Tolong Ingatkan Aku"

Saya memang peminat Ana Raffali, i mean her song. Lain dari yang lain. Mungkin orang akan kata lagu puisi tu sama saja, kuat nya pada puisi or sajak tapi melodi nya tetap sama. Tapi kalau di amati lagu2 Ana ni ada kelainan. Unik dan bertenaga serta ada message gitu....Tapi yele, orang cemburu nie ada di mana mana. You name it, and it will appear right in front of our nose..Nasihat saya pada Ana, jangan peduli apa orang lain yang cakap pasal kamu. Jadikan kan kritikan tu sebagai yang membina... Penat mulut mereka bercakap maka dengan sendiri nya mereka akan berhenti... manusia mana bisa akan puas dengan kejayaan orang lain, ada saja komplen nya. Sampai jury pun mereka nak komen... ish3... Apa2 pun yang pasti Ana Raffali dah dapat RM35,000.00 ( banyak tuuuuu) ...... so now who got the last and biggest laugh....hahaha.

Ramai yang bertanya kenapa saya sibuk mempertahankan Ana... oh well... saya dengan Ana ni bukan nya orang lain... ada le ikatan persaudaraan. Tak percaya.... just have a look at the photo below... Caya kan....hahahahaa.




Ana, saya dan kawan saya.
( So.... U all dah percaya skrg ke???? )

6 comments:

  1. sengal je pakteh..no wonder la suh org bc blog kan..ekeke ;p

    ReplyDelete
  2. Wow... jelezzzz aku..huhuhu. Tapi yang kiri bro tu aku rasa aku tau ya...hahaha

    ReplyDelete
  3. ana rafalli yg datang buat persembahan pada majlis hari raya tahun lepas..
    hahaha

    ReplyDelete
  4. secara x sengaja je tu....

    ReplyDelete
  5. Skrg bru u all tau kan sapa saya nie... Glamour le gak...hahaha.
    Pada Anonymous yg bagi komen sila sertakan nama korang sbb aku xtau sapa yg komen tu,,,huhuhuhu

    ReplyDelete
  6. i got special entry here..weeee~ ;)
    http://asyeq.blogspot.com/2011/01/awak-tau-tak-awak-sangat-cute.html

    ReplyDelete