Saturday, January 22, 2011

More On Ana Rafali

Ramai yang tak puas hati bila saya memperkatakan hal Ana nie... Siap message n kutuk saya. Mereka kata bukan sedap mana pun lagu Ana. Ala ko orang memang jelez tengok saya baik dengan Ana kan. Tapi itu le cara orang kita. Tak boleh tengok orang yang mereka tak suka itu maju. Cuba bagi Ana tu semangat, kan ke bagus.

Saya ada kawan orang indonesia ( dia tak bagi saya refer dia sebagai orang Indon), tapi dia dah balik Surabaya. Kata nya " Bro, there is something extra ordinary about Ana Raffali that make her special. Do you know what". So jawapan yang saya beri..." Kerna saya minat dia... she looks like your face...hahaha". (Macam tak sesuai je jawapan nya)...alamak tetiba jer teringat kat DIA.

So, u all out there yang masih belum tau or saja tak nak ambil tau....
ANA RAFFALI sekarang telah di calunkan dalam 3 kategori untuk anugerah Bintang Popular Berita Harian. May I repeat... 3 tau...bukan 1 ek.  So lepas ni saya akan hantar borang undian tu banyak banyak supaya dia menang ( ni kena minta tolong Jez UKK untuk koleksi Berita Harian...heheheeh). Dan satu  lagi Ana dah jadi Ikon Muzium Negara. Lepas ni mesti musuh saya akan kata," ala muzium tu kan untuk barang lama yang tak laku"..... Elooo... Ana tu cute k. jangan jelez...wakakah

Sekali lagi orang akan kata mengapa saya sibuk2 sangat hal Ana nie... My answer is... "SILA LIHAT GAMBAR ENTRY SAYA SEBELUM INI"

1 comment:

  1. Suka nya aku... that mean u like me.. btl engak bro...hahaha

    ReplyDelete