Wednesday, January 26, 2011

LAST DAY

26th Januari, 2011.... The date that is so meaningful to me. Since I'm born in 1961 today is the last day of me being at 40's... From next day (27/01/2011), I will be 50 years old. MY BIRTHDAY IS TOMORROW...huhuhuhu

Apa pun saya bersyukur kerana telah dapat merasai nikmat Allah yang tak terhingga ini. Dunia yang indah, makluk kehidupan yang menceriakan, udara yang percuma serta lain lain nikmatr Allah yang terhitung banyak nya.  Bahagia dengan isteri dan anak serta sahabat sahabat yang lain, adalah juga satu nikmat yang di berikan oleh Allah.

Kepada Ibu, Bapa, Isteri, Anak-anak, Adik beradik, Sahabat2 serta Jiran2 yang banyak memberi sokong kepada saya sepanjang 50 tahun ini. Alhamdullilah. Ramai yang mengatakan 50 ini sebagai umur orang yang dah tua.. read as.. saya dah tua, tapi kena ingat.... saya dah merasa hidup sehingga 50 tahun... kamu????hahahahaha. Belum tentu lagi kamu dapat hidup sehingga 50 tahun.

Thank ALLAH... kerana memberikan saya kesihatan ynag baik serta rezeki yang mencukupi... AMINNNNN.

1 comment: