Wednesday, January 19, 2011

RISDA Gala Nite 2011

Walaupun tahun ni saya tak dapat join Malam Gala, tapi tetap gak terasa kemeriahan nya... Setiap pasukan berusaha bersungguh sungguh untuk memberikan persembahan yang terbaik.. So setiap tahun ada je bakat baru yang dapat di cungkil oleh RISDA..Tahun nie ada le 2 orang pelakun dari BBIP yang terserlah kehebatan lakonan nyerrr... Cuba teka sapa ek... clue nya...Sila lihat gambar 1... happeningggggg...kahkahkah. So u all mesti tertanya tanya cam ner saya tau plak grand tak grand nya... Sebenar nya saya tengok vcd nya...hahahaha. Dengar khabar UKK ada jual VCD persembahan Malam Gala tersebut... Buyers, please contact UKK.
Lagi satu yang grand ialah cabutan bertuah... Ada TV LCD 32 inci, netbook, melancung and lots more...So u guys n gurls yang hadir mesti ghairah ek...bukan nak tau sapa yang jadi johan tapi siapa yang dapat hadiah cabutan bertuah nya...Apa2 saya tak terlibat ler sbb saya tak hadir... kalu hadir rasa nya netbook milik mutlak saya kot... ( masih day dreammmmm...huhuhuhu ). So kalau ada sesiapa gang saya yang dapat hadiah best2 tu, saya ucapkan tahniah....( walaupun tak ikhlas..wakakakakahhhh)
Best tak lakonan Pelakun Pembantu Terbaik lelaki dan wanita yang tidak di calunkan ini.
Pape pun they got 3rd prize ek.
We Are The Champion ( BPK, Korporat n Selangor)
Ni persembahan dari Zon Utara... Eh!!!!  ngapa pulak team x ada placing pn ada gambar
kat sini... Sebab saya orang utara...hahahaha
Saya tak dapat nk upload gambar yang lain lain tu sebab tak ada spacing... so sesiapa orang2 RISDA yang nak gambar gambar yang lain serta VCD nya sila hunbungi UKK... dengan En Malek or En Azam pun boleh..

Sesiapa yang tak menang...read as KALAH...try again next year...

1 comment: