Monday, January 31, 2011

Birthday @ Tabong

Hari ni sessi Tabong buat jamuan khas untuk kakitangan sessi yang birthday pada bulan Januari. Saya pun termasuk gak dalam grup tu, walaupun dah tukar ke BBIP. Ha... mungkin ramai yang tertanya tanya ngapa saya pun terlibat. Sebenar nya walaupun saya bertukar tapi dalam hatii masih berat ke sessi tabong. Sebenarnya jamuan ni saya yang cadangkan bersama Kak Kama n Putri Melor... Sumbangan saya kali ini, saperti biasa cocktail jelly. Yang special nya, jelly ni saya yang buat sendiri dengan bantuan kak Ning...huhuhu. Ramai yang puji dan ramai yang tak percaya... "SAYA BUAT SENDIRI LER"

Saya datang lambat sikit sebab hantar isteri ke kelinik. Sejak dia balik dari Kota Kinabalu sabtu lepas, dia demam dan selsema. Teruk gak selsema dan batuk nya. Mrs I ini jarang demam, so bila dia demam memang ler teruk nya. Tak per le sayang...telan obat ikut jadual, insyaalah cepat le sembuh nya...huhuhuhu

Makanan nya banyak betul...ada nasi lemak dan perbagai kuih muih... Best giler.. Giler ke saya bila makan benda benda tu ek. Apa-apa pun saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada sesiapa yang terlibat. Tak kira ler siapa pun yang terlibat...huhuhu

TQ..... hope tahun depan ada lagi macam nie ke.

p/s: saya kena kumpul duit dari sekarang sbb nak bagi hadiah besday pada kekawan yang bagi hadiah besday saya tahun nie....

No comments:

Post a Comment