Thursday, January 6, 2011

KL vs Hujan

06 Jan.... Early morning dah ujan. KL bila ujan jer gerenti jem. Aku pun x tau kenapa dan bagaimana boleh terjadi macam itu. Pagi tadi ujan mulai dari suboh ( mungkin start awal, tapi aku perasan masa bangun nk solat subuh)... dalam fikiran aku dah tentu... "kena keluar umah awal sikit... " Dari umah ke opis distance nya 18km jer.. waktu biasa dlm 40 min, cuti sekolah 18 minit jer, tpi kalu jem 1jam n kalu jem plus ujan mau 1jam 30 minit baru sampai opis...Arini Mrs yg bawa sebab aku pening pala sikit. "Bawa kete berhati hati sayang, abang belum celebrate 50th Birthday lagi..." huhuhuhuhu.

Tapi hari ini jem giler.. tersekat kat susur masuk simpang shamelin.. tgk jam dh kul 7.51am...
Kat traffik light susur kuar jln ampang( 7.56am).. lampu plk merah. Bila lampu hijau jer mrs pun speed cam formula 1... sampai depan opis, parker kt tempat KP (hahahaa).. berlari ke tempat punch kad n punch jam 8.00am.... Selamat Aku..

Nasib baik punch clock WP3 tu lewat 6 minit...

p/s... kepada sesiapa yang set kan jam punch clock WP3 tu mengikut jam di tangan nya...tengQ2

1 comment:

  1. Ate...moh koje blk kat ctwan... kmi mengalu alukan jer...
    ... from bininavycun

    ReplyDelete