Monday, January 31, 2011

Me Now 50

Happy Birthday To Me...hahahaha
Sorry late entry... sekarang baru ada masa untuk menulis. Bukan apa, sibuk membalas sms yang hantar birthday wishes, lambat reply kang depa kata saya sombong le plak...huhuhu. Kat FB pun banyak gak, tpi tu semua kemudian boleh jawab ek. Pada gang2 n fren2 kat FB tu saya minta maaf ler kalu saya lambat reply...

Disini saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan terima kasih kepada isteri, anak2, sahabat2 dan rakan sekerja yang telah memberikan ucapan tahniah samada dengan menghantar MMS or SMS serta di FB... dan ribuan terima kasih kepada yang memberi saya hadiah, amat terharu saya...Rasa macam lagi matang bila dah berumur 50 tahun ni...huhuhu.

Special thanks kepada isteri yang telah memberi saya kamera ( i really need it coz yang lama dah hilang), kepada anak2 plus isteri yang memberi saya Quran Tajwid yang tulisan amat nya besar ( yang dulu tulisan nya kecil kan ...mcm perli abg dan abah jer ko orang ni, maklum le dah kurang boleh melihat tanpa pkai spec..huhuhuhu, insyaallah selepas ini abg n abah akan guna Quran Tajwid yang baru. Yang lama tu boleh le Along guna pulak).  Kepada Ekin, Nad dan Yo..thanks for the lacoste perfume ( my fav tu..huhuhu.. and yang lama pun dah nak habis...ingat nak beli yang baru masa pergi ke Langkawi nanti..since you all dah beli, tak perlu le saya bli...thanks alot my sisters. To AA, thanks for the T Shirt ( never in my dream that I can affort to buy  that brand of t-shirt ) ... siap hantar guna USP.

Insyaallah saya akan upload gambar2 nya kemudian sebab ada lagi birthday function yang akan di adakan.. who knows ada present lagi ek.  So....tungguuuu.

No comments:

Post a Comment